BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. január 21., csütörtök

Hideg, Langyos, Meleg?

Ma két átalvatlan éjszaka után, farkas szemet nézve a -9 fokkal és a vízszintesen arcomba vágó hóval, felkerekedtem hogy megoldást találjak a nem alvásra és azt meg is vásároljam. Az álmatlanságot az a rémálom okozta, hogy kisdedem többször felébredt éjszaka, ugyan is fázott. Fázott, mert ezen alkalmakkor sikerült magát kivergődnie a több rétegnyi, különböző méretű, anyagú és mintázatú takaró tengerből, amit egyre erősödő kétségbeesésemben halmoztam gyermekemre az elmúlt hónapokban.

Gombóc Artúr megszületése óta állandó tanácstalanságban vagyok hőmérséklet regulációs ügyben. Az újszülötteknél nagyon fontos hogy be tudjuk lőni mennyi ruhára van szükségük, hogy se ne legyen melegük, se meg ne fázzanak, és nálam ez a dilemma hat hónapja tart. Kezdetben beteges aggódás volt, mára mélyen gyökeredző és teljes tanácstalanság. A lakásban 19 fok van, az utcán -9. Artúr üvölt ha melege van a sok ruhában amit elindulás előtt ráadok, egészen míg kilépünk az ajtón, akkor a jeges szél megfagyasztja az arcocskáját, és csendbe marad egészen addig míg egy másik helyen ki nem olvad. Könnyen megizzad, és így elméletileg könnyen meg is tud fázni ha nedvesen hideg éri.

Lehet kicsit túl lihegem a dolgot, de hat hónapja állandó feszült készültségben vagyok időjárás változás ügyben. Állandó útitársunk a fél szekrény, a fél takaró készletünk, fókazsír (arcocskára ha nagyon hideg van), esernyő, napernyő és egy hőmérő. És ha én még úgy is gondolnám hogy most az egyszer eltaláltam a szükségest, akkor jön a szomszéd, a zöldséges vagy az anyós és: Nem fázik ez a gyerek? Elég takaró van ezen a gyereken? vagy Miért nincs a sapka a gyerek fülén? Grrrr!!!!


De az éjszaka másról szólt. Már pont kitapasztaltam mennyi az elég takarókból, és akkor nem elkezd ficánkolni az én Drágám? Takarók egyik sarokban, gyerek a másikban L alakban a sarokba préselődve nyüszít, és ezt két óránkénti ritmikus gyakorlatban. Lehet hogy a járást gyakorolja álmában, vagy az imádott ugrálókájába képzeli magát?

A megoldást egy téliesített, nem túl színes viszont annál drágább hálózsákban találtam meg, aminek még csak ujja sincs. Én egy olyan hosszú ujjasra készültem, de csak ezt találtam. Sebaj, kapott két hosszú ujjas pizsit alá. Na, ebből ugrálj ki ha tudsz!!!


BioAnya

0 comments: